بانک کشاورزی

تاریخ: 08 دی 1392

مدیر امور مشتریان بانک کشاورزی: مردمی بودن بانک کشاورزی از مأموریت اصلی این بانک نشأت می گیرد

نخستین همایش بانکداری اختصاصی شرکتی با هدف ارتقای کارآیی و یکسان سازی دیدگاه ها برای تحقق اهداف این حوزه در بانک کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی این همایش صبح روز یک شنبه هشتم دی ماه سال جاری با حضور محمد حسن فروغی فر عضو هیات مدیره،مدیران امور،روسا،معاونان و کارشناسان ادارات مرکزی و همچنین مدیران شعب این بانک در استان های تهران،البرز و تهران بزرگ برگزار شد.
بر اساس این گزارش امین مرادی مدیر امور مشتریان بانک کشاورزی در آغاز همایش طی سخنانی در تشریح اهداف برگزاری این همایش مردمی بودن و دانایی محوری را دو ویژگی برجسته این بانک دانست و گفت: مردمی بودن از نوع ارتباط سرمایه انسانی و مأموریت اصلی بانک نشأت می گیرد.
وی باتأکید بر نقش و جایگاه دانش در پیشبرد اهداف سازمان گفت:تفکر حاکم بر بانک کشاورزی مبتنی بر نگرش فرآیندی به موضوعات است و انجام رسالت مدیران این بانک مطابق با چنین نگرشی موجب می شود سازمانی دانش بنیان و یادگیرنده به نسل های بعدی انتقال یابد.
مرادی از تحول در برنامه های راهبردی بانک کشاورزی به ویژه در حوزه مشتریان خبر داد و متذکر شد: این برنامه ها به مرحله اجرا نزدیک شده است و اجرای آن نیازمند اقدامات جدیدی از جمله آموزش مفاهیم و مولفه های اساسی است.
مدیر امور مشتریان بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود هدف اصلی از برگزاری همایش بانکداری اختصاصی و شرکتی را ایجاد درک مشترک میان کارکنان این بانک در سطوح مختلف دانست که زیرساخت های اساسی انتقال این نوع از بانکداری را فراهم خواهد کرد.
وی افزود: با تغییرات انجام شده در برنامه های راهبردی بانک کشاورزی مهم ترین عاملی که در تحقق اهداف بانکداری اختصاصی و شرکتی این بانک می تواند نقش اساسی ایفا کند، ایجاد درک مشترک از راهبردها و تبیین و اجرای آن در شعب به عنوان نقطه تماس با مشتریان خواهد بود.
وی درخاتمه سخنانش ابراز امیدواری کرد:با تبیین دیدگاه های علمی و مولفه‌های بانکداری اختصاصی و شرکتی ، مفهوم بانکداری اختصاصی و شرکتی در میان کارکنان بانک به ویژه کارکنان شعب نهادینه شود.
این گزارش می افزاید ارائه مطالب آموزشی توسط دکتر عباسی مدیر انستیتو بانکداران خاورمیانه از دیگر برنامه های این همایش یک روزه بود.